Hoteli
1. Opća pravila za zaposlenike
- informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i gostiju te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili gosta
- fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju s gostima i korisnicima usluga od ostalih zaposlenika)
- nošenje zaštitnih maski
- mjerenje tjelesne temperature
- dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
- ograničen broj osoba u zatvorenom prostoru
2. Opća pravila za goste
- nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima
- dezinfekcija ruku
- ograničiti broj osoba u zajedničkim prostorijama objekta
- fizički razmak
3. Čišćenje objekata
- redovita dezinfekcija zajedničkih prostora, a posebnu pozornost usmjeriti na opremu/mjesta koja se često dodiruju
- provjetravanje prostorija
- dezinfekcijska sredstva
- u sanitarnim čvorovima koristiti jednokratne materijale (papirnati ručnici)
- redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje
4. Recepcija
- online prijava ili prijava automatom za registraciju, ili prijava sa skraćenim vremenskim zadržavanjem
- zaštitna pregrada na recepcijskom pultu
- unaprijed najavljen odjava kako bi se mogao pripremiti račun radi što kraćeg zadržavanja gosta na recepciji
5. Smještajna jedinica
- mapa (opcije: u digitalnom obliku, plastificirane mape koje treba dezinficirati nakon svakog gosta ili na recepciji mape za jednokratnu uporabu)
- osigurati sigurnosni komplet (Safety Kit - zaštitne maske, rukavice, dezinficijens) koji može ili ne mora biti naplaćen
- minibar puniti na zahtjev gosta ili postaviti safety naljepnicu
- redovito dezinficiranje kritičnih (dodirnih) točaka u smještajnoj jedinici
- čišćenje smještajne jedinice u dogovoru s gostima
- pojačano pranje i dezinficiranje posteljine i ručnika za goste
6. Ugostiteljski sadržaji
- buffet usluga, posluživanje ili samoposluživanje u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, room service ili posluživanje hrane i pića direktno iz kuhinje („s ruke“)
- uklanjanje jelovnika i cjenika sa stolova, dostupni na zahtjev gosta (opcije: digitalni oblik - QR kodovi ili jednokratni u tiskanom obliku ili plastificirani)
- postava stolova i serviranje pribora u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
- dezinfekcija stolova, jelovnika i cjenika te zamjena postave stola nakon svakog gosta
- međusobna udaljenost stolova u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
- fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
7. Zajednički sadržaji
- unaprijed dogovoriti termine usluga, s dovoljnim vremenskim odmakom za dezinfekciju opreme i prostora te provjetravanje prostorija nakon svakog gosta