Hoteli

 Family friendly, pet friendly ili jednostavno friendly - bilo da tražite smještaj s pogledom na more, planine, zelene šume, riječna prostranstva ili pitoma zlatna polja, u Hrvatskoj ćete pronaći ponešto za svačiji ukus. Raznovrsni su hoteli, kampovi i privatni smještaj uređeni i opremljeni prema potrebama svakog posjetitelja, a poseban je naglasak stavljen na održavanje čistoće, higijene i sigurnosne protokole.
Photo:Valamar

1. Opća pravila za zaposlenike

  • informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i gostiju te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili gosta
  • fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju s gostima i korisnicima usluga od ostalih zaposlenika)
  • nošenje zaštitnih maski
  • mjerenje tjelesne temperature
  • dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
  • ograničen broj osoba u zatvorenom prostoru

2. Opća pravila za goste

  • nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima
  • dezinfekcija ruku
  • ograničiti broj osoba u zajedničkim prostorijama objekta
  • fizički razmak

3. Čišćenje objekata

  • redovita dezinfekcija zajedničkih prostora, a posebnu pozornost usmjeriti na opremu/mjesta koja se često dodiruju
  • provjetravanje prostorija
  • dezinfekcijska sredstva
  • u sanitarnim čvorovima koristiti jednokratne materijale (papirnati ručnici)
  • redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje

4. Recepcija

  • online prijava ili prijava automatom za registraciju, ili prijava sa skraćenim vremenskim zadržavanjem
  • zaštitna pregrada na recepcijskom pultu
  • unaprijed najavljen odjava kako bi se mogao pripremiti račun radi što kraćeg zadržavanja gosta na recepciji

5. Smještajna jedinica 

  • mapa (opcije: u digitalnom obliku, plastificirane mape koje treba dezinficirati nakon svakog gosta ili na recepciji mape za jednokratnu uporabu)
  • osigurati sigurnosni komplet (Safety Kit - zaštitne maske, rukavice, dezinficijens) koji može ili ne mora biti naplaćen
  • minibar puniti na zahtjev gosta ili postaviti safety naljepnicu
  • redovito dezinficiranje kritičnih (dodirnih) točaka u smještajnoj jedinici
  • čišćenje smještajne jedinice u dogovoru s gostima
  • pojačano pranje i dezinficiranje posteljine i ručnika za goste

6. Ugostiteljski sadržaji

  • buffet usluga, posluživanje ili samoposluživanje u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, room service ili posluživanje hrane i pića direktno iz kuhinje („s ruke“)
  • uklanjanje jelovnika i cjenika sa stolova, dostupni na zahtjev gosta (opcije: digitalni oblik - QR kodovi ili jednokratni u tiskanom obliku ili plastificirani)
  • postava stolova i serviranje pribora u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • dezinfekcija stolova, jelovnika i cjenika te zamjena postave stola nakon svakog gosta
  • međusobna udaljenost stolova u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo

7. Zajednički sadržaji

  • unaprijed dogovoriti termine usluga, s dovoljnim vremenskim odmakom za dezinfekciju opreme i prostora te provjetravanje prostorija nakon svakog gosta