informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i gostiju te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili gosta
fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju s gostima i korisnicima usluga od ostalih zaposlenika)
nošenje zaštitnih maski
mjerenje tjelesne temperature
dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
ograničen broj osoba u zatvorenom prostoru
2. Opća pravila za goste
nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima
dezinfekcija ruku
ograničiti broj osoba u zajedničkim prostorijama objekta
fizički razmak
3. Čišćenje objekata
redovita dezinfekcija zajedničkih prostora, a posebnu pozornost usmjeriti na opremu/mjesta koja se često dodiruju
provjetravanje prostorija
dezinfekcijska sredstva
u sanitarnim čvorovima koristiti jednokratne materijale (papirnati ručnici)
redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje
4. Recepcija
online prijava ili prijava automatom za registraciju, ili prijava sa skraćenim vremenskim zadržavanjem
zaštitna pregrada na recepcijskom pultu
unaprijed najavljen odjava kako bi se mogao pripremiti račun radi što kraćeg zadržavanja gosta na recepciji
5. Smještajna jedinica
mapa (opcije: u digitalnom obliku, plastificirane mape koje treba dezinficirati nakon svakog gosta ili na recepciji mape za jednokratnu uporabu)
osigurati sigurnosni komplet (Safety Kit - zaštitne maske, rukavice, dezinficijens) koji može ili ne mora biti naplaćen
minibar puniti na zahtjev gosta ili postaviti safety naljepnicu
redovito dezinficiranje kritičnih (dodirnih) točaka u smještajnoj jedinici
čišćenje smještajne jedinice u dogovoru s gostima
pojačano pranje i dezinficiranje posteljine i ručnika za goste
6. Ugostiteljski sadržaji
buffet usluga, posluživanje ili samoposluživanje u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, room service ili posluživanje hrane i pića direktno iz kuhinje („s ruke“)
uklanjanje jelovnika i cjenika sa stolova, dostupni na zahtjev gosta (opcije: digitalni oblik - QR kodovi ili jednokratni u tiskanom obliku ili plastificirani)
postava stolova i serviranje pribora u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
dezinfekcija stolova, jelovnika i cjenika te zamjena postave stola nakon svakog gosta
međusobna udaljenost stolova u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
7. Zajednički sadržaji
unaprijed dogovoriti termine usluga, s dovoljnim vremenskim odmakom za dezinfekciju opreme i prostora te provjetravanje prostorija nakon svakog gosta