Ostali ugostiteljski objekti

 Family friendly, pet friendly ili jednostavno friendly - bilo da tražite smještaj s pogledom na more, planine, zelene šume, riječna prostranstva ili pitoma zlatna polja, u Hrvatskoj ćete pronaći ponešto za svačiji ukus. Raznovrsni su hoteli, kampovi i privatni smještaj uređeni i opremljeni prema potrebama svakog posjetitelja, a poseban je naglasak stavljen na održavanje čistoće, higijene i sigurnosne protokole.
Photo:Valamar

1. Opća pravila za zaposlenike

  • informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i gostiju te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili gosta
  • fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju s gostima i korisnicima usluga od ostalih zaposlenika)
  • nošenje zaštitnih maski
  • mjerenje tjelesne temperature
  • dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
  • ograničen broj osoba u zatvorenom prostoru

2. Opća pravila za goste

  • nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima
  • dezinfekcija ruku
  • ograničiti broj osoba u zajedničkim prostorijama objekta
  • fizički razmak

3. Čišćenje objekata

  • redovita dezinfekcija zajedničkih prostora, a posebnu pozornost usmjeriti na opremu/mjesta koja se često dodiruju
  • provjetravanje prostorija
  • dezinfekcijska sredstva
  • u sanitarnim čvorovima koristiti jednokratne materijale (papirnati ručnici)
  • redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje

4. Smještajna jedinica/objekt

  • osigurati sigurnosni komplet (Safety Kit - zaštitne maske, rukavice, dezinficijens) koji može ili ne mora biti naplaćen
  • redovito dezinficiranje kritičnih (dodirnih) točaka u smještajnoj jedinici/objektu
  • čišćenje smještajne jedinice/objekta u dogovoru s gostom
  • pojačano pranje i dezinficiranje posteljine i ručnika za goste

5. Ugostiteljski sadržaji (ukoliko ih objekt ima)

  • buffet usluga, posluživanje ili samoposluživanje u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, room service ili posluživanje hrane i pića direktno iz kuhinje („s ruke“)
  • uklanjanje jelovnika i cjenika sa stolova, dostupni na zahtjev gosta (opcije: digitalni oblik - QR kodovi ili jednokratni u tiskanom obliku, ili plastificirani)
  • postava stolova i serviranje pribora  u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • dezinfekcija stolova, jelovnika i cjenika te zamjena postave stola nakon svakog gosta
  • međusobna udaljenost stolova sukladno s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo