Poslovni turizam

 Kako najbolje upoznati zemlju i živjeti kao lokalci, najbolje će vam pojasniti turistički vodiči koji znaju sve skrivene znamenitosti i legende o svakom mjestu u Hrvatskoj. Dok će vas jedni voditi putevima starih Rimljana, drugi vam možda otkriju svijet Kraljevog Grudobrana, Zvjezdanih ratova ili Winnetoua. U turističkim agencijama možete ugovoriti izlete koje ćete pamtiti godinama, a u turističkim informativnim centrima preuzeti brošure i karte za samostalno istraživanje i bezbrižno uživanje u ljepotama i tajnama Hrvatske.
Photo:Julien Duval

1. Opća pravila za zaposlenike

  • informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i sudionika te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili sudionika
  • informiranje i obuka zaposlenika o svim trenutnim protuepidemijskim mjerama i preporukama važećima za sve vrste usluga koje koriste u organizaciji skupa/ događanja
  • fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju sa sudionicima od ostalih zaposlenika)
  • nošenje zaštitnih maski
  • mjerenje tjelesne temperature
  • dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
  • ograničiti broj osoba u zatvorenom prostoru
  • pojačati kontrolu popisa sudionika
  • osigurati dovoljne količine dezinfekcijskih sredstava
  • osigurati zaštitne maske za 5 % od ukupnog broja sudionika (koje se mogu i ne moraju naplatiti)
  • jamstvo suradnje s partnerima koji imaju oznaku sigurnosti
  • kontrola provedbe sigurnosnih protokola kod svih partnera uključenih u organizaciju skupa

2. Opća pravila za sudionike

  • nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima hotela
  • dezinfekcija ruku
  • ograničiti broj sudionika u zajedničkim prostorijama objekta
  • fizički razmak

3. Organizacija izleta/transfera

  • higijena vozačkog mjesta
  • mjerenje tjelesne temperature
  • nošenje zaštitnih maski (vozač, putnici/izletnici, voditelj putovanja, turistički vodič)
  • dezinfekcija ruku
  • fizički razmak između vozača, voditelja putovanja, turističkih vodiča i putnika/izletnika
  • higijena putničkog prostora
  • zaštita između putnika i vozača (pleksiglas pregrada/slobodno putničko mjesto)
  • provjetravanje prostora vozila

4. Registracija sudionika prije i za vrijeme skupa

  • online registracija
  • unaprijed naplaćene kotizacije i svi ostali troškovi koje sudionik naručuje
  • u slučaju naplate na licu mjesta osigurati beskontaktno plaćanje
  • unaprijed pripremljeni konferencijski i ostali materijali
  • beskontaktna podjela konferencijskih i ostalih materijala
  • beskontaktna kontrola ulaza i prolaza unutar objekta
  • postavljanje zaštitne pregrade na registracijskom pultu
  • informacije i materijale na registracijskom pultu i info-deskovima dodatno plastificirati kako bi se mogli dezinficirati nakon svakog korištenja