Turistički informativni centri

 Kako najbolje upoznati zemlju i živjeti kao lokalci, najbolje će vam pojasniti turistički vodiči koji znaju sve skrivene znamenitosti i legende o svakom mjestu u Hrvatskoj. Dok će vas jedni voditi putevima starih Rimljana, drugi vam možda otkriju svijet Kraljevog Grudobrana, Zvjezdanih ratova ili Winnetoua. U turističkim agencijama možete ugovoriti izlete koje ćete pamtiti godinama, a u turističkim informativnim centrima preuzeti brošure i karte za samostalno istraživanje i bezbrižno uživanje u ljepotama i tajnama Hrvatske.
Photo:Julien Duval

1. Opća pravila za zaposlenike

  • informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i korisnika te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili korisnika
  • mjerenje tjelesne temperature
  • fizički razmak
  • nošenje zaštitnih maski
  • dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
  • redovito provjetravanje radnog prostora (minimalno dva puta dnevno) ograničiti broj osoba u zatvorenom prostoru
  • komunicirati s klijentima i partnerima telefonski i/ili e-mailom te, prema potrebi, video vezom kad god je takva vrsta komunikacije moguća

2. Opća pravila za korisnike

  • preporučena komunikacija telefonski, e-mailom i/ili video vezom
  • nošenje zaštitnih maski u zatvorenom prostoru
  • dezinfekcija ruku
  • fizički razmak

3. Prostorni i tehnički uvjeti

Uz fizičku prisutnost korisnika:

  • na ulazu istaknuti bitne informacije i upute o ophođenju
  • na ulazu osigurati dezinfekcijsko sredstvo za ruke
  • ograničiti broj klijenata koji istovremeno borave u poslovnici
  • redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje
  • u slučaju je dvosmjenskog rada potrebno osigurati vremenski razmak između prve i druge smjene radi sprječavanja kontakta između djelatnika koji rade u različitim smjenama te čišćenja i dezinfekcije prostora i radnih površina
  • osigurati beskontaktno plaćanje kreditnim karticama

Bez fizičke prisutnosti korisnika:

  • redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje
  • u slučaju dvosmjenskog rada, osigurati vremenski razmak između prve i druge smjene radi sprječavanja kontakta između djelatnika koji rade u različitim smjenama te čišćenja i dezinfekcije prostora i radnih površina

Pružanje usluge izvan poslovnice:

  • poslovnice koje se nalaze u sklopu objekata namijenjenih trgovačkim aktivnostima, hotelima, sajamskim prostorijama, na kolodvorima ili terminalima za javne usluge kopnenog, pomorskog ili zračnog prijevoza i slično, dužne su se pridržavati propisanih epidemioloških mjera za objekte u kojima se nalaze

4. Usluge

Turistički transferi (agencijskim vozilima)

  • dezinfekcija vozila (autobus, minibus, kombi, osobno vozilo) prije i nakon svakog transfera
  • mjerenje tjelesne temperature vozača prije polaska, uz vođenje evidencije
  • nošenje zaštitne maske u vozilu - vozač i putnici
  • spremnik s dezinfekcijskim sredstvom na ulazu u vozilo

Organizirani izlet (agencijsko vozilo)

  • dezinfekcija vozila (autobus, minibus, kombi, osobno vozilo) prije i nakon svakog izleta
  • mjerenje tjelesne temperature vozača i vodiča prije polaska na izlet, uz vođenje evidencije
  • nošenje zaštitne maske u vozilu – vozač, vodič i putnici
  • mjerenje tjelesne temperature gostima prije polaska na izlet
  • osigurati spremnik s dezinfekcijskim sredstvom na ulazu u vozilu
  • poštovanje sigurnosnih protokola prilikom posjeta nacionalnim parkovima, parkovima prirode, muzejima i ostalim ustanovama

Organizirani izlet plovilom

  • dezinfekcija plovila prije i nakon svakog izleta
  • mjerenje tjelesne temperature posade i putnika prije polaska na izlet
  • nošenje zaštitne maske za vrijeme plovidbe – posada
  • nošenje zaštitne maske za vrijeme plovidbe u zatvorenim prostorima – putnici
  • osigurati spremnik s dezinfekcijskim sredstvom na ulazu u plovilo

Napomena: odgovornost za provođenje sigurnosnih mjera u vozilima u vlasništvu ili trajnom najmu agencija je na agencijama.